Uppskattas eller tolereras?

Igår läste jag en artikel i Aftonbladet, där de skrev om att Facebook skulle komma att behöva lägga till reklam i sin app för att möta kraven på vinst efter börsnoteringen.

"Så länge reklamen inte försvårar min möjlighet att interagera och informationen är relevant, kan den uppskattas", säger Brit Stakson (mediestrateg). Öhum, nej? Då länge reklamen inte är i vägen kan jag tolerera den. Det är väldigt sällan jag uppskattar reklam, den gör mig oftare förbannad än köpsugen.



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0