Lite bra, lite ont

Sitter och sippar på juice och linfröavkok. Inte precis så jag tänkt tillbringa lördagskvällen, men Magen har rätt mycket att säga till om. Lite för mycket, faktiskt. Hon har bråkat med mig irriterande mycket det senaste året, och som om hennes slagsmål inte vore nog så får hon även med sig Ryggen i bråken. Två mot en, inte rättvist!

Jag kan i alla fall glädja mig åt att hobbyrummet återigen är i brukbart skick, efter att ha fungerat som förvaringsrum i ungefär ett år. Imorgon hoppas jag att jag kan sitta upp lite längre än en kvart åt gången, då ska här scrappas!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0