Bland de finaste vännerna

Igår var det dags för den årliga sommargrillningen hos C&J. Det har nästan blivit en tradition vid det här laget, och det är alltid lika mysigt! Vi tre tjejer håller låda och grabbarna försöker hänga med... 
 
Som vanligt tycker jag att det är synd att vi träffas så sällan, men det är alltid jättekul när vi väl ses. Och nu började vi dessutom prata om att göra en weekend-resa ihop. Bättre sent än aldrig! Och jag har verkligen bestämt mig för att det här inte ska rinna ut i sanden - det finns alldeles för många saker i sanden redan.
 
 
Vänner och kramar är det bästa som finns
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Kanske en resa till ett ställe med mycket sand? =)
Kram på dig!

Svar: Låter inte fel! :) Kram
Doktor Glas

2012-07-22 @ 16:37:08

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0