Paulúns kokosvatten

Nu har jag testat det omtalade kokosvattnet, á la Paulún. Det sägs vara hyfsat nyttigt och borde alltså vara ett hyfsat alternativ till den hälften så dyra colan, tänkte jag när jag stod vid kyldisken på tågstationen. 
 
Eh, nej. Jag sorterade genast in det i kategorin det måste vara jävligt nyttigt, för gott var det inte. Det innehåller hälften kokosvatten, hälften annat göjs - bland annat salt. Och det är där jag tror att det gått snett, drycken smakar metallsalt. Typ gammal kemisal. Urk.
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0