Busy busy

Igår kom vi inte hem förrän strax efter klockan tio. Vi var nämligen på banken. Ja, inte ända till klockan tio så klart. Men vi hade bokat in en tid för att träffa vår nya personliga bankman (jepp, vå bank kör med sådana. Han tog varken av sig peruken eller sparkade ner en vägg), och det slutade med sänkt bolåneränta och höjt pensionssparande.

Eftersom vi nu hade sparat så duktigt var vi ju tvugna att slösa lite också (jag tror på jämvikt i universum). Sagt och gjort, det blev middag på hotellet. M och Ac dök också upp lite senare, det kändes riktigt lyxigt att ta en öl (cider) mitt i veckan och snacka skit. Bra torsdag!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0