Två lådor klara

Nu har de första fröna hittat ner i odlingslådan! Peppar peppar så klarar de sig genom de kyliga majnätterna också (fast om det står att de ska sås "så snart jorden går att bruka" så tycker jag att det borde vara safe).

Familjen var förbi en runda och hämtade upp en låda grödor till morbror med fru. Vi klämde in en spontan middag och lite skitsnack också innan de gav sig iväg. Och så fick jag en underbar blå passionsblomma (tack mamma)! Det är väldigt vackra blommor med supergod doft - det är definitivt en favoritblomma.


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0