Statistik, statistik och förbannad lögn

För skojs skull reggade jag mig på Bloggportalen för ett antal veckor sedan. Jag hade alldeles glömt bort det tills nu, så jag loggade in för att titta på statistiken.
 
 
Jag fanns med på en topplista! Gud vad spännande, tänkte jag. nu har jag skrivit något riktigt smart! Full av förväntan klickade jag mig vidare.
 
 
 
Det var en enda blogg som länkade till min blogg (kan inte vara mycket till topplista det där).
Jaja, en blogg är ju kul i alla fall. Nå, jag undrar så klart vem som gillat (eller ogillat) vad jag skrivit så jag klickar mig vidare.
 
 
 
Åh! Det var jag som länkat till mig själv!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0