Inte så tokigt ändå

Idag vaknade jag tidigt med planer på att städa huset och erövra världen. Ja, helt enkelt sådär äckligt pigg som man kan vara ibland. Tyvärr går det över rätt fort också... Men jag fick fönstrena putsade ändå, och med tanke på att det gått ett år eller tre sedan det gjordes senast är jag rätt nöjd ändå.
 
Alldeles nyss klickade jag dessutom på beställ-knappen för ett par svindyra canvas-tavlor. Hoppas hoppas hoppas att de blir så fina på riktigt som de såg ut på webben. Lite köpångest har jag allt, den här månaden har jag verkligen inga drivor med pengar liggandes.
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0