Så skön helg!

Idag firar Pojken och jag vår första årsdag. Det är nu precis ett år sedan vi gifte oss, det är helt sjukt hur fort tiden går.
 
Två små flaskor bubbel och en korg med frukt väntade på oss när vi anlände till Grand hotel. För att fira hade vi nämligen bokat in oss på samma hotell och samma svit som vid bröllopet. 
 
Efter lite småprat i soffgruppen knatade vi ner till bastun. Det finns helt klart en fördel att bo på hotell en söndag kväll - vi fick bastun och relaxen helt för oss själva!
 
Till sist fick vi i alla fall slita oss från värmen och gå ut i den ruggiga höstkvällen. Det blev tvårätters på Pio och sedan vidare till bion innan vi smet tillbaka till hotellet och den fluffigaste sängen jag någonsin sovit i.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Stort grattis på första årsdagen! Inte helt fel ned lite hotellmys! =) Kram på er!

2012-10-01 @ 22:58:47
Postat av: Elsa

Så fin helg ni haft,vilken film såg ni? ;)

2012-10-02 @ 13:44:51

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0