Surt, sa räven

Ja det vore väl en överdrift att påstå att det varit en lugn, skön och produktiv dag på jobbet. Men men, det är bara att anpassa sig och göra det bästa av situationen. Kan vara dags att ta tag i en del saker som jag låtit bli alldeles för länge dessutom. When life gives you lemons, make lemonade...
 
Kollegan lurade med mig på BodyPump efter jobbet. Hon sa "det finns en plats över". Jag sa "okej". Väldigt elakt. Men det var precis vad jag behövde och förhoppningsvis kan jag somna ikväll.
 
Nu blir det soffan och Jellicoe Road. Den stora frågan är om jag ska ta en mugg glögg eller te?

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0