Meh lägg av!

Japp. Idag är jag lite bitter. Känn dig varnad...
 
Jag är sur på alla duktiga människor som åker buss, går och handlar och går till jobbet när de är förkylda. "Hej och hå jag är minsan jätteförkyld *snörvel* men jag klarar ändå att jobba *frääääääs* och begriper mig inte alls på hur *snorharkel* folk kan stanna hemma för en liten *hostattack och snörvelsnörvel* förkylning." Eller människor som inte förvarnar att de är sjuka när de bjuder hem en. Eller snörvlande dyker upp vid dörren. Jamen helt fantastiskt att du mår bra när du är sjuk.
 
För mig följer oftast feber med nästäppan. Halsontet är kompis med ont i kroppen. När jag blir "lite förkyld" får jag bomull i hela huvudet och det gör ont som fan från axlarna ner till händerna och från knäna ner till fötterna.
 
Så förlåt mig om jag inte jublar för att du är duktig och kommer snörvlande till jobbet. Jag vet ju att två-tre dagar senare får jag knapra värktabletter för att kunna sova av mig både feber och ont.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hoppas du mår bättre nu :?

Svar: Ingen feber, alltid något! :)
Doktor Glas

2012-09-07 @ 16:34:24

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0