En tjuvkik i köket

Idag har jag planterat om de sista chiliplantorna och det börjar det bli rätt fullt i köket! Nu väntar jag bara på att det ska bli tillräckligt varmt för att flytta ut krukorna i uterummet. Tyvärr känns det som att det kommer att dröja ett tag eftersom det är rejält med minusgrader på nätterna och dessutom hotar de med snö till helgen.
 
Vill ni se djungeln? Klart ni vill!
 
 
Fönster nr 1. Vitlöksgräslök, chili, tagetes och musmelon.
 
Fönster nr 2. Kronärtskocka, chili, tomat och vattenmelon.
 
Köksbordet. Chili och zucchini.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0