Arbetsrätt och rätt arbetare

Åh vilken lycka att hitta Upstairs downstairs (2010) på Netflix!
Jag har redan sett ett par avsnitt men började ändå från början. I första avsnittet flyttar sir och lady Holland in och jakten på lämplig personal börjar. Sir Hollands mamma, lady Maude, är helt klart mest underhållande. Hon lockar verkligen fram ett leende, även om jag hade blivit komplett galen om jag hade tvingats bo i samma hus som henne.
 
 
Båda säsongerna av serien fanns på Netflix, nu ska här klassknarkas - till arbetsrättsuppgiften, så passande.
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0