Borås brandkår Harlem shake

Jag gissar att de flesta har sett Borås brandkårs Harlem shake* nu (eftersom den har varit frekvent visad på nyhetsprogrammen), men jag måste ändå länka till den. Det är humor! Och för en god sak dessutom, den ligger på YouTube med en länk till Insamlingsstiftelsen Brandmännens cancerfond.
 
 
 
 
 
*Vad är "Harlem shake"? Det är dagens dansfenomen på internet där klippen börjar med att en person dansar till Harlem shake i en helt normal miljö för att sedan plötsligt övergå till en urflippad dansfrenzie. Finns i många varianter, klippet ovan är ett av de bättre.
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0