Halvvägs i mål

Sådär ja, då var fjärde inlämningsuppgiften klar! Jag kan väl inte direkt påstå att jag är expert på semesterlagstiftningen nu men lite har man väl snappat upp. Nu är det "bara" fyra inlämningsuppgifter och en tenta kvar så kan jag lägga den kursen till handlingarna.
 
Arbetsrätt är ett väldigt intressant ämne, även om jag har lite svårt för juridikblaj ibland (mer omständigt språk får man leta efter). Det är dessutom väldigt bra att läsa in sig lite extra på området när man sitter som förtroendevald. Visst finns det översikter men det känns som att den här kursen fångar det mesta som man kan behöva ta tag i till vardags.
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0