Trött och öm

Jag har haft ont i rygg och nacke (och därmed även i huvudet) i nästan två veckor nu. Idag blev det lite för mycket och yr i huvudet smet jag hem två timmar tidigare. Och det var nog lika bra, jag somnade i soffan i nästan tre timmar direkt jag kom hem. Nu känns det lite bättre, tack och lov!
 
Just nu läser jag Shikasta av Doris Lessing, jag har inte kommit så långt ännu men den verkar riktigt lovande! Inte alls som den där dryga Tokyo år noll. Den fick förresten åka tillbaka till biblioteket eftersom jag inte fick låna om den fler gånger. Nåja, nytt försök till sommaren kanske.
 
När det gäller boksammanfattningar ligger jag lite efter (Mannen som föll i glömska och Torka aldrig tårar utan handskar del 2). Det beror dels på kroppsvärken, dels på att jag pluggar samtidigt som jag jobbar. Och så håller vi på att möblera om för att kunna tapetsera i ett av dem (det har vi pratat om sedan vi flyttade in). I alla fall så kommer de så småningom, jag vill gärna ha alla boksammanfattningar samlade här på bloggen, har man en gång börjat...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0