Äntligen måndag

Så var det måndag och vardag igen. Trots - eller kanske tack vare - två veckors ledighet så var det segt att gå upp idag. Men jag var ändå förvånansvärt pigg, jag har sovit som en kratta de senaste veckorna (typ den senaste månaden) vilket gör att jag var extra tacksam över den långa ledigheten.
Det har i vilket fall som helst varit en skön semester: julfirande med Pojkens familj, fredagsmys med min familj, nyår med goda vänner och semesteravslutning med ishockey som grädde på moset. Jag återkommer med bilder på det imorgon. Och nej, det var inte jag som stod på isen...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0