Black with an attitude

Ibland får jag verkligen lust att bara slänga allt i garderoben och börja om. Men det har jag varken plånbok eller klädstorlek till, så jag väntar ett år till. Men lite inspiration kan jag bjuda på ändå!
 
 
Black with an attitude
 
Black with an attitude by doktorglas featuring horn jewelry

Cream t shirt, 105 SEK / Ermanno Scervino jacket, 16 855 SEK / BLK DNM skinny pants, 6 195 SEK / Luichiny platform booties, 580 SEK / Bardot studded handbag, 235 SEK / Federica Rettore horn jewelry, 63 495 SEK / Pull&Bear spike ring, 84 SEK
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0