Dagens bajskorv: Kanal5play premium

Just nu är jag riktigt ilsken och frustrerad. allt tack vare kanal5play premiums information, eller brist på sådan.
 
Eftersom vi missade första avsnittet av Once upon a time tänkte jag kolla om det fanns på play istället. Jajjemän! Men bara för premiumkunder. Jaha.
 
Vad kostar premium då? Inte en aning, så jag började kolla runt på sidan. Men var fan hittar man informationen då? Inte under användarvillkoren för registreringen, och inte vid det aktuella avsnittet i alla fall.
 
Nåväl, att regga sig är gratis och det står inget om kostnad i användarvillkoren, så jag tänkte att man kanske kan välja att betala per avsnitt eftersom inget annat angavs. Men nehej, så fort man reggat sig kommer man till en infosida där det står att det kostar 59 spänn i månaden.
 
Men för helvete bajskorvar, var jag verkligen tvungen att regga mig för att ni skulle klämma ur er den skiten? Gah! Fem minuter av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Inte kommer jag att se något annat på kanal5play heller (inte minst för att de startar upp värsta skräpprogrammen - hallå, Tunnelbanan?! - automatiskt när man öppnar sidan). Men visst kommer jag att kolla på femman på TV - där betalar jag redan för kanalen...
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0