Föräldrar anlitade lönnmördare

Gissa om jag hajade till när jag läste rubriken "Hyrde lönnmördare för att få sonen att sluta spela". Men nu var det tack och lov inte på riktigt.
Kinesiske Xiao Fengs pappa tyckte att sonens spelande hade gått lite för långt och ville se till att han slutade frivilligt. Hur gör man då? Jo, man ser till att killen inte tycker att det är så roligt längre. Den anlitade lönnmördaren skulle - i spelet - döda sonen så många gånger som möjligt, tills han förhoppningsvis slutade spela. Mycket kreativ förälder!
 
Aftonbladet
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0