Ont och gott

Det finns då ingen ände på mitt gnäll ibland. Igår fick jag väldigt ont i huvudet och det spred sig vidare till axlar och rygg. Huvudvärken släppte (typ) framåt förmiddagen idag men värken i axlarna sitter kvar. Känns som att jag blivit överkörd av en ångvält... Som tur var hade jag bokat in en tid hos massören annars hade jag nog gått runt som ringaren i Notre Dame vid det här laget. Men jag skulle nog behöva en timmes knådning till för att inte knaka och sucka vid minsta rörelse.
 
Med andra ord väntar sängen och inte boksammanfattningarna. Jag har Familjens projektledare säger upp sig, Dandy, Mannen som föll i glömska samt Torka aldrig tårar... del två kvar att skriva om. Men det blir morgondagens bekymmer, nu ska jag titta på Gossip Girl (jupp ni läste rätt) tills jag somnar.
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0