Fläckvis

Idag har det varit något svalare än det varit de senaste dagarna. Eller rättare sagt, det har funnits moln. Man ska ju inte klaga på solen men det kan bli lite för mycket av det goda när det håller sig runt 30-strecket ute och ett par grader till inne. Hej glassmissbruk...
Idag har vi mest hjärngympat - jag läste ut [buzz] och pojken är en djävul på sudoku. Han har en grym koncentrationsförmåga och är mer envis än mig... Dagen avslutades med grillat och Wallander. Det blir inte mer semester än så!



Kommentarer
Postat av: tantaugusta

Idag har vi också lite moln, kom t om ett par (bokstavligen ett par) regnstänk också men inget som gräsmattan blev lycklig av. Här står packning på schemat för dagen så att det inte är tryckande varmt gör inte så mycket.
Vilken makaslös sommar vi har!

2013-07-27 @ 15:27:13
URL: http://tantaugustastekopp.wordpress.com

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0