Skönhet och sjukdom

Förkylningen sitter fortfarande som berget och tillsammans med värmen ger det en väldigt trött Doktor Glas. Jag vet inte riktigt vad jag gör hela dagarna egentligen, ingenting blir gjort och väldigt lite blir läst - ändå försvinner timmarna i rasande tempo. Det hjälper förstås inte att jag inte får sova. Förkylningen har gett mig en zombie-liknande snarkning, nu väcker jag till och med mig själv!
 
På tal om zombie, jag har äntligen läst färdigt Världskrig Z. Väldigt bra bok, den rekommenderas starkt! Boksammanfattningen kommer snart (eh, en liten brasklapp för det där med förkylning, seghet och bommullshuvud...).
 
 
 
Helt omotiverad bild på vackra Stjärnöga
som växter i trädgården
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Vilka underbara färger!

Svar: Ja, visst är de vackra!
Doktor Glas

2013-07-21 @ 22:01:31

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0