Tröttsamma mail

Det var ju snällt att "sir Chris Walker" påminner mig om en bankväxel som inte blivit uttagen. Synd att den mest troligt inte finns.
Intressant också att sir Chris Walker har en mailadress under namnet Ahmad Adriansyah (i mitt mailprogram syns avsändaradressen när jag håller musen över namnet). Var väl inte tillräckligt att lägga till titeln sir till sitt påhittade engelska namn. Och ännu mer intressant att DHL inte har en egen företagsmail...
 
Att folk går på sådant!?
 
Scam-mail - släng!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0