Sol, sång och samtal

Igår var en riktigt härlig dag!
 
Mitt paket med sticklingar hade kommit så det blev många krukor att plantera. Tre sorters passionsblomma, två sorters doftpelargon (båda i trepack), stjärnöga (även den i trepack), pepino, framberry (jordgubbar med smak av hallon) och en vinterhärdig bananplanta. Ja, de ska väl få plats någonstans...
 
Solen sken och vi hade runt trettio grader i solen på uteplatsen, helt perfekt för att dricka öl och snacka skit med vänner i väntan på att ishockeyn skulle börja, Vi släpade ut TV:n till uterummet, det hade ju varit synd att sitta nere i källaren i det vädret! Fast sedan kom åska, ösregn och hagel så det jämnade väl ut sig...
 
På kvällen blev det grillning och Melodifestival tillsammans med expertpanelen. Vi var väldigt snälla, det måste bero på all sol under dagen. Danmarks bidrag var inte fel men om man nu ska hålla sig till Norden så hejade jag mer på Norges Depeche Mode-klingande bidrag.
 
Blommande körsbärsträd
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0