Valborgseld

Igår knatade vi ner till hembygdsgården och tittade på majbrasan. Jag vet, jag vet, hög vuxenpoäng på det men det är lite mysigt ändå. Trots blåsten var det riktigt skönt att promenera men efter en halvtimme stillastående började i alla fall jag att fundera på om våren verkligen var här eller om vi gått direkt till hösten.
 
Omgivning
 
Säkerhetstänk
 
Drillflickorna som ledde musikkår och fackeltåg
 
Majbrasa med kören till vänster
 
Tänt var det här!
 
Bjuder på en bild på sötnosen framför oss, den
underhållningen var bättre än både brasa och talare
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Med frost inatt så undrar man verkligen! Vill ha varma vårvindar, nu!

2013-05-02 @ 07:53:29

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0