Veckans bokbloggsjerka - nyligen hemklickat

I veckans bokbloggsjerka (läs mer här) ställer Annika frågan:

 

Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan?
 
Jajjemän! Här finns det ingen suck att jag håller inköpsstoppet som jag så stort lovade i början av året. Men jag har minskat på inköpen i alla fall, och det är ju bra, eller hur?
 
Senast idag hämtade jag ut Dan Browns Inferno och Doris Lessings The Sirian Experiments. The Sirian experiments är del tre i serien Canopus in Argos: Archives. Jag har inte kommit igenom den första boken ännu, men eftersom jag har del 1-2 och 4-5 känns det rätt dumt att inte köpa den saknade delen när de nu fått hem den igen. Och Inferno måste jag ju ha eftersom jag har de andra böckerna, går ju inte att hoppa av en serie bara sådär - det ska ju se snyggt ut i hyllan också!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag vill också ha Inferno :)

2013-05-20 @ 20:05:35
URL: http://bokslut.blogspot.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0