Skön helg

Så är helgen över. Även om jag är föräldraledig och därmed har "lördag hela veckan" känns det rätt tråkigt när det blir måndag igen. Det är ju så mysigt att vara hemma alla tre! Och Pojken tog en semesterdag i fredags så det blev dessutom en långhelg.En bo nus är att Lillprinsen nu sover så länge att jag verkligen orkar med allt och tycker att det är roligt!
 
Vi har hunnit med en hel del i helgen, både nyttigheter och roligheter. Nu är hela övervåningen (förutom kontoret) genomskrubbat, vi har börjat plöja igenom och rensa i lådor som vi knappt rört sedan vi flyttade in, sommarens krukplanteringar är rensade och skeppade till tippen, vi har hälsat på R&A, ätit tacos med K&M, sett filmen Naken (haha!) samt fikat med mamma och svärmor. Lillprinsen fick gosa med sin mormor, så mysigt!
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0