Återgång

God afton go' vänner! Då var bloggpausen över och Doktorn är tillbaka med nya krafter!
 
Egentligen hade jag planerat att förbereda en mängd underhållande inlägg under uppehållet, men tiden har lagts på annat.
 
Lillprinsen har hunnit bli åtta månader och även blivit ännu mer mobil - han har gått längs möblerna ett bra tag men nu har han även börjat krypa ordentligt. Det går visserligen inte lika snabbt som ålningen ännu när han tar sig fram på plana underlag, däremot går det betydligt snabbare över olika hinder på vägen... Dessutom har han börjat krypa upp på, tja, allt: lådor, väskor, gåstolen... Full rulle var det!
 
Nåväl, jag har börjat på ett antal boksammanfattningar och ett inlägg om påskens efterrätt som kommer att dyka upp här på bloggen efter hand. Kanske blir det även lite skotema? Vår och sommar betyder så klart nytt till fossingarna!
 
Nuläge = upprätt läge
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Roligt att du är igång med bloggen igen. Full fart på Lillprinsen ser jag, vad han har vuxit!:)

2014-04-21 @ 23:34:38

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0