Renovering blev utflykt

Ja, ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Vi skulle ha slipat och målat runt fönstren, rensat ogräs och vaskat golv. Istället blev det picknick vid en sjö, ett besök på Gekås och en snabbfika med goa M&L. En bra söndag med familjemys, det gillas! Men trött blir man (Lillprinsen och jag i alla fall) vilket i och för sig inte gör så mycket på en söndag.
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig med mr Koontz, tyvärr har jag en känsla av att jag kommer att somna innan något spännande händer. Trött var det ja...
 
 
Pojken, Lillprinsen (i vagnen såklart) och jag á la lustiga huset
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0