Alltid är det något

Har ni sett Falling down, där huvudkaraktären fick nog och gick fullkomligt bananas? Lite så kände jag mig. Först var det små, blå ulltussar. Sedan stora, gröna klasar. Och för all del dagens hål.
 
Ja, ulltussarna kallas buxbombladloppor och kräver mineralolja. Det har de inte fått. De gröna klasarna kallas sjukt många bladlöss på rosorna och krävde ett blodbad och såpvatten. Det har de fått. Hålen i pallkragarna kallas förmodligen fåglar-festar-på-rädisor-och-sockerärt och kräver någon slags åtgärd. När jag hittar den skyldige, då jävlar ska hen få!
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0