Första femman efter jul

Joggade femkilometersrundan idag, för första gången sedan tidig december. Det var jobbigt... De första tre kilometrarna kändes det som att jag hade ett tunt lager klister under skorna. Som att springa på flugpapper. Sedan gick det liiiite bättre i alla fall. Höll mig under 8 min/km, crappy resultat men det ska bli betydligt bättre!
(konstig rättstavningshjälp det här programmet har, kilometrarna var inte ett godkänt ord. Den tyckte att jag skulle skriva vilometrarna istället. Vad sjutton är en vilometer???)

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0