Söndagsmotion

Har precis kommit in från en liten joggingrunda. Blev bara tre kilometer den här gången också, jag vill ju inte skrämma slag på benen. Nu började det lossna sista kilometern, och det blir mer "jogging/löpning" än "snabb promenad med försök till knälyft"... Nästa vecka kommer det nog att gå ännu bättre. Och innan månaden är slut ska jag ha lunkat runt milen. Göteborgsvarvet närmar sig...

Köpte lite hemmaträning när vi var i stan i fredags. Ska nog testa det ikväll, eller i morgon.

bild från www.wiiactive.org

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0