Bokmässa

Idag blev det bokmässa för hela slanten. Jag spanade in böckerna, Pojken spanade in kändisarna. Men det här var faktiskt första gången som jag varit på en mässa (alltså privat, inte i tjänsten) utan att köpa något. Det var inga roliga boksigneringar den här gången, och jag orkade verkligen inte släpa på böcker när jag har ungefär tre hyllmeter olästa sådana sedan förra bokrean.

Höjdpunkter var i alla fall Robert Gustafssons seminarium "humor och dödsångest". Han pratade på ett lättsamt sätt om hypokondri, panikångest, karriären och dagens rubriker. Jag blev faktiskt riktigt sugen på att läsa hans nyutkomna bok.


Aftonbladet tjänar pengar på Gustafssons bok


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag vill ha ett gäng läsvärda böcker i hyllan. :-)Älskar att läsa.

2010-09-27 @ 10:39:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0