Bokbytarevent

Jag har anmält mig till En bok om dagens bokbytarevent Pocket och Prassel 5.0. I korthet går det ut på att man ska skicka en pocketbok, något ätbart och en överraskning till någon, och så får man själv ett paket från någon annan.

Nu har vi fått veta vem vi ska skicka till, så det är bara att tassa iväg till den bloggen och speja runt lite. För man vill ju skicka något riktigt bra! Själv fick jag ett meddelande från min hemlige bokvän igår, det är hur spännande som helst. Let the fun begin!

God morgon!



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0