Nya trenden: toaplankning


Alltså... Uäääh!


Bilder: Aftonbladet



Kommentarer
Postat av: Sara

Men är den första bilden ens möjlig om man har några armar?? Känns ju lite montage.



Vad tyckte du förresten om Anderson-Dargatz-boken? Hittade en bättre begagnad som jag köpte efter att ha läst om inledningen här och jag tycker den var riktigt bra. Vet inte vad jag ska sätta ögonen i härnäst bara. Vet du något jag inte får missa i läsväg?

2011-09-20 @ 21:18:07
Postat av: Doktor Glas

Ja, visst ser det konstigt ut? Å andra sidan ser resten av bilderna också konstiga ut, i alla fall om man tänker på motiven. :)



Jag har inte läst ut boken ännu, den har fått pausa lite under sjukdomar och pluggande. Tror att den får vila fram till efter nästa helg...



2011-09-22 @ 18:26:24
URL: http://doktorglas.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0