En bok som...

 
…har med en ovana jag har att göra.
del tre i 15 böcker som... - listan
 
 
 
Jag är en nagelbitare! Det värsta är när man inte märker att man biter på naglarna förrän två naglar helt plötsligt försvunnit...
 
 En annan nagelbitare står Dean R. Koontz för. Phantoms var den första av hans böcker jag läste (tillsammans med Flin), och nu har jag fyllt mer än en rad i bokhyllan med hans böcker. Det hade varit kul att ha hela samlingen, men tyvärr saknas ganska många böcker i dagsläget.

Koontz skriver rysare, thrillers och science fiction kring de ämnen som för tillfället är populära och har bland annat hunnit avverka genetik, tidsresor och litteraturkritiker. Det kanske inte är högsta litterära nivå på böckerna, men något får mig alltid fängslad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Flin

Hihi, där satt vi under bänkarna och smygläste! =) Tror jag har missat ännu fler av hans böcker, men det har blivit en del lästa ändå.

Svar: Definitivt ett av mina bästa läsminnen! :) Du får väl spana igenom min bokhylla nästa gång du är här, kanske jag har någon du inte läst ännu.
Doktor Glas

2012-07-11 @ 08:44:33

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0