Ordning och reda

Nu är bokhyllan i vardagsrummet näääästan klar. 233 böcker är katalogiserade i Book Collector. Det tog sin lilla tid. Och då har jag egentligen bara noterat bok, författare, omslagsbild och om jag läst boken eller inte. Jag bävar lite inför att ta itu med pocketbokhyllorna i källaren...
 
Så länge boken har en streckkod är det busenkelt att lägga in böckerna med hjälp av CLZ Berry (en streckkodsläsare), men det tar lite längre tid när man ska föra in varje bok manuellt.
 

Book Collector
 
 
Vårt vardagsrum...
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Inte illa,roligt att det går att göra så,det är en väldans mängd böcker du har :))

2012-10-03 @ 22:02:10

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0