Boksammanfattning november

Jag tänkte vara duktig och sammanfatta läsmånaderna också. Vi får väl se hur länge jag håller på med det, blir det bara 1-2 böcker per månad känns det inte lönt förstås.
 
Men här kommer i alla fall november!
 
 
Antal lästa...
Böcker totalt: 6
Ljudböcker: 5
E-böcker: 0
Låneböcker: 1
Nyköp (köpta inom två månader): 0
Recex: 0
Hyllvärmare (stått i hyllan längre än två år): 0
 
Lite mer info...
Manlig/kvinnlig författare: 5/2 (en bok är skriven av både en man och en kvinna)
Författarnationaliteter: Sverige (6)
Månadens bästa: 438 dagar av Johan Persson och Martin Schibbye
Månadens sämsta: Lyckliga gatan av Liza Marklund
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0