Lässtatus

Igår lyssnade jag klart på Nyckeln, tredje delen i Engelsfors-serien. Så bra! Boksammanfattning kommer i veckan. Nu har jag börjat på den omtalade Divergent som verkar riktigt lovande. Den här gången valde jag den engelska versionen, det var så länge sedan jag lyssnade på engelska en längre stund och det behövs nog för att inte rosta ihop fullkomligt...
Kämpar mig parallellt igenom Röd vinterängel som inte är fullt lika bra... Tyvärr kommer det att bli en utmaning att skriva den boksammanfattningen också.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0