Bokhög

Det går sakta på läsfronten nu... Jag är på sluttampen med Kråkornas fest, men får inte riktigt ro att läsa mer än ett tiotal sidor åt gången. Det gör att jag inte riktigt hänger med i vem som krigar var och det i sin tur drar ner läslusten lite. Tror att jag får ta en paus från den serien efter den här boken, med risk för att tappa bort mig ytterligare. Synd, för det är en bra serie! I alla fall intrigerna och politiken, det är det som intresserar mig mest.
 
Nåja, det är ju inte direkt så att jag saknar läsmaterial. Inferno och Den sista kejsarinnan har jag tidigare nämnt och Kunzelmann & Kunzelmann ligger vid sängen. Där har jag kommit ungefär en tredjedel innan jag tog en paus. Dessutom finns Doktor Joseph och Världskrig Z i läshögen, den senare måste jag absolut läsa innan jag ser filmen. Så många bra böcker, så lite tid!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tantaugusta

Jag är nu en tredjedel igenom A Dance With Dragons. Och ja, det känns rätt skönt att veta att det är en paus till nästa bok kommer. Tyvärr verkar det dröja rätt länge (hoppas jag har fel) för även om jag nu snart sträckläst 3000 sidor om våra vänner och därmed börjar känna en viss mättnad, så ska det blir roligt att förr eller senare få slutet på historien i bok nr VII.

2013-06-15 @ 09:54:37
URL: http://tantaugustastekopp.wordpress.com

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0