Tre på tre 2014

Så var det dags för Tre på tre igen! Förra gången läste jag Tre treor, dvs tredje boken i en serie, och vann ett presentkort på böcker dessutom (tack tack!).
 
Den här gången kommer det att bli klassiker i ljudboksformat. Det var länge sedan jag läste klassiker nu och jag saknar det. Först tänkte jag läsa om några gamla godingar (Candide bland annat) men det finns ju så många bra böcker som jag ännu inte läst (eller läst klart, i vissa fall). Så här kommer min lista!
 
3 x klassiker:
Fursten - Niccolo Machiavelli
A Tale of Two Cities - Charles Dickens
Little Women - Louisa May Alcott
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0