Sent och försenat

Eh, ja, det går ju sådär med ambitionen att skriva boksammanfattning så fort jag är klar med en bok. Jag har just nu 3-4 boksammanfattningar på dåligt-samvete-listan, varav två i en serie (Berättelsen om Blodet del 1 och 2). Kommer nog att ha läst klart den tredje innan jag fått ihop någonting där... Jaja, bara att köra på, trots allt så gör jag ju sammanfattningarna bara för min egen skull (tack och lov).
 
Hepp, nu ska jag strunta i boksammanfattningar även denna kväll. Först ska jag kolla igenom schemat inför Underhållsmässan på torsdag, sedan ska jag fortsätta med den sista delen i Berättelsen om Blodet (mysig historia btw, rekommenderas!).
 
God natt, go' vänner!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0