Första joggingturen på... evigheter

Idag kom jag iväg på en liten joggingrunda. Jag har inte varit ute sedan mitten av maj, och jag räknade kallt med att det inte skulle gå något vidare. Det blev bara en trekilometare, och jag fick världens håll så jag var tvungen att gå en liten bit när jag kom halvvägs. Men annars gick det superbra, inte personligt rekord kanske, men betydligt snabbare och lättare än förut!

Det var dock lite hinder på vägen... Moster - ser du detta?

sniglar

sniglar

mördarsnigel ?


Kommentarer
Postat av: Elsa

De små odjuren springer du förbi man kan hoppa över dom men pass upp så du inte landar på ett,de är snorhala

2010-06-08 @ 11:46:26
Postat av: jennifer

blä!

2010-06-08 @ 12:27:34
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Flin

Håller ni samma hastighet eller? ;-)

2010-06-08 @ 13:51:22
Postat av: Doktor Glas

Elsa - Isch, halka på sniglar är inte kul, och ännu mindre roligt för snigeln.



Flin - Ja du, det var jämnt skägg men jag tog den på upploppet! :)

2010-06-08 @ 19:23:29
URL: http://doktorglas.blogg.se/
Postat av: Flin

Jag tog fem st i trädgården igår. Djurvän? Ja. Mördarsnigelvän? Hell no!!

2010-06-09 @ 09:36:47
Postat av: Moster

Jag undrar om du dansar lika bra som jag?

2010-06-09 @ 16:12:19

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0