En bok som...


...har med en tid jag saknar att göra

del två i 15 böcker som... - listan


Cirkeln - Strandberg / Bergmark Elfgren


Gymnasietiden. Allt var så mycket lättare då. Alla verkar tycka att just tonåren och gymnasiet var så jobbigt och hemskt, men för mig var det mest enkelt. Visst var det tonårsdepressioner och skit, men över lag löste sig allt. Man behövde inte lägga ner någon större energi på... Tja, någonting. Skolan gick (väldigt) bra utan ansträngning ändå.
Jag hörde definitivt inte till det mest (i andras ögon) coola gänget, men jag sket i vilket och var väldigt nöjd med det. Mina fyra bästa vänner fanns där, det var allt som betydde något.


Kommentarer
Postat av: Flin

Va?!? Var inte vi de coola?!? Asså shiiit!

2012-06-06 @ 20:07:55
Postat av: Doktor Glas

Haha! Klart vi var. De andra hade noll koll bara. :)

2012-06-06 @ 21:00:36
URL: http://doktorglas.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0