Boksammanfattning februari

Nu när vi snart går in i maj kan det vara på sin plats att sammanfatta tidigare månaders läsning (tidigare månadssammanställningar hittar du här och här finns listan med lästa böcker hittills i år).
 
Februaris läsning kan sammanfattas med ett enda ord: Bedrövlig. Och det säger jag inte för att boken var dålig (tvärtom, den är lysande) utan för att det endast blev en ynka bok läst. Men jag har kompenserat med hela sex böcker i mars så det är ok - man måste ha dalar för att uppskatta topparna, som man säger.
 
 
Egenmäktigt förfarande: En roman om kärlek - Lena Andersson
 
Tja... Mycket mer finns väl inte att säga om februaris läsning. Vad jag tyckte om boken kan du läsa i boksammanfattningen som du hittar här.
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0